luni, 14 noiembrie 2011

My first fabric label

Today I finished my first project for Christmas, but the most important thing is that I attached my first personalised fabric label.
I'm so happy! It's not exactly what I want but for the first try it's ok!

Astazi am finalizat primul proiect pentru Craciun, dar cel mai important este ca am atasat prima mea eticheta textila personalizata.
Sunt atat de incantata! Nu este exact ce-mi doream, dar pentru prima incercare, e ok! :)


my first textile label

DSC_0208_18660

DMC threads: white, 347, 907, 3829
Fabric: Zweigart 32ct - Belfast linen fabric
Designer: Christian Dahlbeck

4 comentarii:

  1. Very beatiful fabric) in our country we dont have it((

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut niste comentarii ale tale pe un blog hobby art si am vazut ca esti din iasi si mi-am zis sa intru la tine sa vad ce faci, cum faci etc.
    si am ramas adinc impresionata de frumusetea lucrarilor tale, precum si prezentarea... am crezut ca ma aflu pe un blog american.
    te pup si iti doresc maxima inspiratie in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anna and Alexandra, thank you!

    Loriem, iti multumesc mult, atat pentru vizita cat si pentru comentariul lasat!
    Datorita tie si celor ca tine indraznesc sa sper ca ceea ce fac nu este in zadar, chiar daca la noi in Romania aceasta latura nu prea are sustinatori.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...