sâmbătă, 19 februarie 2011

Lavender heart tutorial

How to make a lavender heart ?
Cum sa facem o inima cu lavanda?


I thought it would be welcome a tutorial on making hearts so today I will describe step by step as I do those little hearts:
M-am gandit ca ar fi bine venit un tutorial despre inimiorele cu lavanda. Astazi, am sa descriu pas cu pas cum realizez  aceste inimioare micute


1. with a template made of cardboard I draw the heart on linen and I cut the heart shape leaving a little border around it
 cu un sablon facut din carton, am desenat o inima pe panza si am taiat conturul, lasand o micuta bordura imprejur

DSC_0065_12918

2. overlap the two hearts, assure them with needles and sewed on the outline drawing
 am suprapus cele doua bucati, le-am asigurat cu cateva ace si am cusut pe conturul desenat

DSC_0061_12914

3. put some adhesive around the edge of heart. I use polyvinyl acetate. In this way the linen will not unweave!
I thank to Michelle for this idea!
 puneti  putin adeziv pe marginea inimii. Eu am folosit aracet. Astfel, panza nu se va mai destrama!
Ii multumesc prietenei mele, Michelle pentru aceasta idee!


DSC_0062_12915

4. I filled heart with lavender flowers
Am umplut inimioara cu flori de lavanda

DSC_0067_12920

5. I close the heart with hidden stitch 
am inchis inima cu o cusatura ascunsa

DSC_0072_12925

I hope this tutorial will be helpful!
I'm waiting for pictures with hearts made by you :)
Sper sa va fie de folos acest tutorial!
Astept fotografii cu inimioare realizate de voi :)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...